E-Health Portál
E-Health
O portálu
Často kladené otázky
Přihlásit se Registrace
Upozornění
Expirace přihlášení za:

Často kladené otázky

Jak si mohu založit nový účet eAmbulace?
Klikněte na tlačítko "Registrace"  v pravém honím menu nebo https://portal.eambulance.cz/Registration a postupujte dle instrukcí. Následně prosím navštivte jedno z následujících registračních pracovišť s vašimi osobními doklady:

  • Nemocnice Jihlava, příspěvková organizace, Vrchlického 59, 586 33 Jihlava,
  • Nemocnice Havlíčkův Brod příspěvková organizace, Husova 2624, 580 22 Havlíčkův Brod
  • Nemocnice Třebíč, příspěvková organizace, Purkyňovo nám. 133/2, 674 01 Třebíč
  • Nemocnice Nové Město na Moravě příspěvková organizace, Žďárská 610, 592 31 Nové Město na Moravě31 Nové Město na Moravě
  • Nemocnice Pelhřimov příspěvková organizace, Slovanského bratrství 710, 39338 Pelhřimov

Kdo zodpovídá za nabídku termínů pro registraci?
Za vypsané termíny pro online registraci vždy zodpovídá příslušná nemocnice dle aktuální provozní situace. V případě takového dotazu prosím kontaktujte infocentrum dané nemocnice.

Co mám dělat, pokud zapomenu heslo?
Postupujte pomocí linku "Zapomenuté heslo" na obrazovce pro přihlášení.

Mohu získat termín rezervace i telefonicky?
Pokud již máte vytvořený účet v tomto systému, můžete kontaktovat informační centra nemocnic a požádat o telefonickou rezervaci.
Pokud účet v tomto systému ještě nemáte, Klikněte na tlačítko "Registrace" v pravém honím menu nebo https://portal.eambulance.cz/Registration a postupujte dle instrukcí.

Opravdu musím mít ve svém účtu zadaný email i telefon?
Ověřený email a telefon jsou povinné součásti účtu, slouží k jednoznačné identifikaci uživatele a také pro bezpečné přihlášení do systému a ochranu údajů před zneužitím.

Nový účet v tomto systému vytvoříte tímto postupem: https://youtu.be/2SJF8WWwz74

Zastupované osoby: v případě, že máte zájem vytvářet rezervace pro rodinné příslušníky, kteří nechtějí využívat vlastní účet, můžete si je přidat do svého účtu jako zastupované osoby. V tom případě osobně navšivte kontaktní centrum nemocnice s příslušnými doklady o vašem vztahu k zastupované osobě - dítě/starší osoba apod. a to Vám zastupovanou osobu pod Váš účet přidá. Rezervace pro tyto osoby pak budete moci provádět sami z vašeho účtu a notifikační maily a sms budou chodit na Vaše ověřené kontakty

FONS Portál pacienta
Portál byl spuštěn před 1 rokem, 7 měsíci a 14 dny Nastavení cookies